Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 czerwca 2012

Wiersze .

Kocham cię za to że jesteś przy mnie .
Kocham cię za to że mnie wspierasz .
Kocham cię za to że ty mnie kochasz , ale i tak nie wiesz co dla mnie jest dobre !
__________________________________________________________________________

Jeśli spojrzysz w moje serce
Ujrzysz miłość , a zarazem nienawiść
Nienawidzę cię za to że cię kocham .
__________________________________________________________________________

Spojrzałam na świat pozytywnie i co ujrzałam . ?
Piękny świat co ma miasto Tajemnic ...
Uśmiech na twarzy mych bliskich ....
Świat pełen kolorów i mnóstwo ślicznych kwiató.
Gdy słyszą jak Biście ptaki ćwierkają to zapieram wdech w klacie ....
___________________________________________________________________________

Tłumie w sobie emocje .
Nikomu nie mówię że jestem zła ,
jestem odbiciem tobą , twojej nienawiści .
Siedzę i piszę co czuję i myślę .
A co z tego wyjdzie to się dowiesz jeszcze .
Ciągle słyszę nienawiść do mnie
Pustkę czuję w środku .
Moja rodzina to zupełny zabytek gdy się tnę czuję się wolna od życia .
A później bandaż i ludzie pytający co się stało .
Nigdy nie mówię prawdy bo po co . ?
I co wyszło nienawiść do ciebie wylana na papier .

_______________________________________________________________________________

Coraz bardziej się w tobie zakochuję w tobie wariuję .
I co ja zrobię bez ciebie ?
Nie wiem sama , może się potne , może zabiję.
Pewnego dnia przyjdzie do ciebie policja ze złą wiadomością .
Może że ja nie żyję ?
Pewnie się załamiesz i zrozumiesz co zrobiłeś .
Że nie żyję to właśnie ta wiadomość cię załamał .
Rozmyślasz nad śmiercią ale nie wiesz jak to zrobić , powiem ci pętla na szyję i ziomek nie żyje .
List pożegnalny . Smutek , płacz , załamanie teraz to czuję .
Nasi rodzice nie pozwolili się nam spotykać ale teraz jesteśmy wolni od nich teraz mogą nam naskoczyć .
KOCHAM CIĘ DOZGONNIE . !
______________________________________________________________________________

Mam nadzieje że się podobają . Liczę na komentarze .

2 komentarze: